23. 4. 2024

ostatní profese

Co od Vás požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
  • velmi dobrou znalost práce na PC včetně MS Office (Excel, Word)
  • zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči stresu, pečlivost, spolehlivost a flexibilitu
  • aktivní přístup k řešení úkolů
  • zdravotní způsobilost
  • trestní bezúhonnost
     

Hlavní pracovní náplň:

  • zpracování agendy odborných praxí studentů
  • administrativa spojená s organizací výběrových řízení
  • tabulkové přehledy, reporting
  • ostatní administrativní záležitosti spojené s chodem útvaru ŘLZ
     

Co Vám můžeme nabídnout:

  • pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení
  • práci na částečný úvazek (20 hodin týdně, 4 hodiny denně, pondělí–pátek)
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
  • zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky
  • možnost vzdělávání a osobního růstu
  • nástup ihned

Životopis zasílejte do 7. 5. 2024 elektronickou poštou na adresu: kariera@nemuh.cz

Kontakt:

Mgr. Blanka Kupová, útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, kariera@nemuh.cz

Mám zájem o nabídku