Účetní útvaru financování a účetnictví
2. 12. 2024
ostatní profese
Co od Vás požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání se zaměřením na ekonomiku/účetnictví,
- komplexní znalost účetnictví, českých účetních standardů, daňové problematiky a příslušných zákonů,
- velmi dobrou znalost práce na PC včetně MS Office (zejména Excel),
- praktické zkušenosti s manipulací s hotovostí,
- prokazatelnou zkušenost s jednáním s klienty (zákazníky),
- minimálně pět let praxe na administrativní pozici,
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odolnost vůči stresu a flexibilitu,
- bezúhonnost.
Hlavní pracovní náplň:
- odpovědnost za správu hlavní pokladny a depozitních účtů klientů a pacientů,
- odpovědnost za výběr tržeb a zajištění chodu automatických pokladen,
- vedení účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy,
- kontrola účetních dokladů,
- odpovědnost za svěřené hodnoty v souladu s aktuální hmotnou odpovědností.
Co Vám můžeme nabídnout:
- HPP zástup za mateřskou dovolenou,
- práci na poloviční úvazek (střídání krátký x dlouhý týden),
- nástup ihned,
- příspěvek na stravování,
- zvýhodněný tarif na mobil pro Vás a Vaše rodinné příslušníky,
Přihláška uchazeče musí obsahovat:
- strukturovaný životopis,
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání,
- souhlas se zpracováním osobních údajů.
Termín pro podávání přihlášek je 13.12.2024.
Kontakt:
Mgr. Blanka Kupová, Eva Salaquardová, DiS., útvar Řízení lidských zdrojů, 572 529 320, 724 473 141, kariera@nemuh.cz