Vedení Uherskohradišťské nemocnice (UHN) se od roku 2014 zaměřuje na zpětnou vazbu od svých zaměstnanců formou dotazníků spokojenosti. Tyto anonymní dotazníky jsou cenným zdrojem podnětů. Možnost vyjádřit se k pracovnímu prostředí, stravování, firemním benefitům nebo vzdělávání využili zaměstnanci napříč všemi pracovními kategoriemi.

 

Spokojenost zaměstnanců s pracovním prostředím dosáhla hranice 88 %. Vedení nemocnice si uvědomuje důležitost vlivu pracovního prostředí na výkon zaměstnanců a neustále se snaží modernizovat celý komplex. Zvýšení spokojenosti v oblasti stravování je možné přisoudit širokému sortimentu bistra a bufetu, v jejichž nabídce jsou nejen výrobky nemocniční kuchyně, ale také produkty regionálních výrobců potravin. 

V oblasti vzdělávání a odborného růstu jsou zaměstnanci spokojeni na 81 %. Svůj podíl na výsledku mají pravidelná školení, adaptační programy pro nově příchozí a organizace odborných konferencí. Zaměstnanecké benefity hrají důležitou roli a ovlivňují celkovou spokojenost. 

Uherskohradišťská nemocnice se snaží být moderním, kvalitním a přátelským zaměstnavatelem, který o své zaměstnance pečuje a reaguje na jejich přání a požadavky. Tato snaha se vedení vyplácí. Nemocnici by jako dobrého zaměstnavatele doporučilo 88 % respondentů. Všem zaměstnancům patří poděkování, neboť právě oni mají na vnímání celé organizace největší podíl.